روش صحیح تزریق دائمی چربی



یکی از علت هایی که موجب ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شود کم بودن چربی پوست است. کم بودن چربی مشکلاتی نظیر به وجود آمدن خط خنده، خط اشک، خط اخم، چین و چروک بر روی پلک و اطراف چشم و گونه ها و غیره ایجاد می کند.یکی از روش های درمان این مشکلات تزریق چربی دائمی به صورت می باشد.

تزریق چربی یکی از پرطرفدارترین درمان های پزشکی زیبایی به شمار می رود که برای گونه، لب، باسن، سینه و… کاربرد دارد.با این تزریق می توان جوانسازی پوست را تکمیل کرد و حتی چین و چروک های پوست ناشی از بالا رفتن سن را برطرف ساخت.تزریق چربی دائمی به عنوان پر کننده دائمی محسوب می شود، برخلاف برخی پر کننده های صورت مثل ژوویدرم و رستیلن که در مطلوب ترین حالت نتیجه آن تا 18 ماه پایدار است. بخش زیادی از سلول های چربی بعد از تزریق چربی دائمی می توانند خون لازم برای زنده ماندن را تامین کنند و مانند سایر بخش های بدن فعالیت کنند.

زمانی که تزریق چربی دائمی درست انجام شود حدود 30 تا 70 درصد سلول های پیوند شده زنده می مانند و ماندگار خواهند شد. تزریق چربی دائمی در صورت از ماندگاری بالایی برخوردار است زیرا تزریق چربی نوعی پیوند سلولی از یک ناحیه بدن به ناحیه دیگر است سلول هایی که انتقال پیدا کرده اند بعد از پیوند زنده می مانند و می توانند برای سالهای طولانی به زندگی خود ادامه دهند. تزریق چربی دائمی با دیگر روش های زیبایی مانند ژل متفاوت است و چربی مورد نیاز از بدن خود فرد تهیه می شود و چربی را از مناطقی مانند شکم، پهلو، ران پا، و… برداشت کرده و در نواحی که مورد نیاز است تزریق می کنند.