بهترین روش تزریق چربی

نوشته شده توسط:امیر معینی | ۰ دیدگاه

چربی بدن بیمار به عنوان ماندگارترین فیلر موجود در طب زیبایی جهت ترمیم بافت، فرم دهی اندام ها، افزایش حجم صورت، رفع عدم قرینگی مادرزادی، آسیب های ناشی از تصادف، تروما، جراحی های قبلی در صورت و اندام ها، بازسازی و جوانسازی و از بین بردن آثار پیری در صورت، پشت دست، ناحیه ژنیتال کاربرد دارد. در صورت تقریبا در تمامی نواحی (گونه، گوشه چشم، زیر چشم، شقیقه، خط خنده، پشت لب، لب، چانه و فک تحتانی) قابل تزریق است و یکی از روش های رایج در جوانسازی است و در رده جراحی های زیبایی صورت قرار می گیرد.

این روش در واقع یک نوع پیوند بافت است به این معنی که سلول های زنده چربی از محل دهنده چربی گرفته شده و قبل از اینکه این سلولها از بین بروند به ناحیه مورد نظر در بدن پیوند داده می شوند. تزریق چربی بدون نیاز به بیهوشی و تنها با بیحسی موضعی قابل انجام است. برخلاف لیپوساکشن که توسط دستگاه های مختلف و برای برداشت حجم های زیاد کاربرد دارد عوارضی مانند آمبولی ممکن است بروز کند ولی در برداشت چربی با حجم کم جهت پیوند در نقطه ای دیگر از هیچ دستگاهی استفاده نمی شود و خطرات روش قبلی را ندارد.

این جراحی برای برطرف کردن چین های سطحی و بهبود جای جوش ها به کار می رود معمولا ناحیه تزریق سطحی تر است تا اثر بیشتری از خود نشان دهد. در این حالت چربی تزریق شده باعث کلاژن سازی در زیر پوست شده و تا حدودی پوست جوانتر و شادابتر به نظر می رسد. در  سایر مواردی که این عمل برای برطرف کردن چین های عمیق، برجسته کردن گونه و بزرگ کردن لب ها و حجم دادن به قسمت های دیگر صورت به کار می رود ناحیه تزریق وسیع تر بوده و از زیر پوست تا قسمت های عمیق را در بر می گیرد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...